
Maatschappelijk partner Eredivisie
Al sinds 2005 zijn de Eredivisie en de Vriendenloterij onlosmakelijk met elkaar verbonden. Binnen dit maatschappelijke partnership staan de ontwikkeling van jeugd en sociale activiteiten centraal. Door deze samenwerking kunnen Eredivisieclubs nu gesteund worden met de inleg van deelnemers. Dit wordt besteed aan de jeugdopleiding en maatschappelijke projecten van de Eredivisieclubs. De Vriendenloterij wil een vriend zijn voor alle Nederlanders. Voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben om mee te kunnen doen in de samenleving. En voor deelnemers die grote prijzen kunnen winnen. De Vriendenloterij steunt daarom goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen.

Hoofdsponsor Eredivisie
Vanaf het seizoen 2017-2018 is KPN de Hoofdsponsor van de Eredivisie. KPN was al sinds 2014 een official partner van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie en in het verleden ook al hoofdsponsor van de Eredivisie, van 1990 tot en met 2002. Het oer-Hollandse bedrijf met telecommunicatie- en ICT-diensten wil graag de komende jaren een positieve bijdrage aan het voetbal leveren. KPN staat voor verbinding. En verbinding maak je samen!

Responsible Betting Partner
Sinds oktober 2021 is Holland Casino online responsible betting partner van de Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie en ESPN. Als partners zorgen we samen voor een veilig en verantwoord kansspelaanbod, waarbij de integriteit van de sport volledig wordt gewaarborgd. Dat maakt deze samenwerking even logisch als gewenst. Door dit partnership kan Holland Casino een aantrekkelijk aanbod aan online sport betting producten aanbieden en de bekende online casino spelen.

Official Supplier Eredivisie
Radio Veronica is vanaf het seizoen 2017-2018 wederom verbonden aan de Eredivisie als Official Supplier, waar het in het verleden al eerder Official Supplier is geweest. Radio Veronica is er voor de pure liefhebbers. De muziekfreaks. Music Maniacs. Volwassen mannen tussen 20-49 jaar die van echte muziek houden. Veronica begon in 1960 als zee-zender die vanaf de Noordzee uitzond en ontwikkelde zich onder andere als publieke omroep, Veronica Nieuwsradio (VNR) en Yorin FM door de jaren heen tot het huidige Radio Veronica.

Official Supplier Eredivisie
Sportdirect is onderdeel van Deventrade BV en het enige officiële online verkooppunt in Nederland van Derbystar, sinds 2006 de officiële Eredivisie wedstrijdbal. Sportdirect.com werkt nauw samen met vele sportspeciaalzaken in Nederland, waardoor alle artikelen altijd te passen zijn en advies nooit ver weg is. Door de aanwezigheid in de sportspeciaalzaken en online wordt iedere sportliefhebber op zijn wenken bediend.

Official Supplier Eredivisie
Met ingang van het seizoen 2021-2022 is Gillette officieel verbonden aan de Eredivisie. Gillette gelooft dat wat een man aan de wereld laat zien – hoe hij eruitziet, hoe hij zich voelt en hoe hij daarnaar handelt – een directe impact heeft op zijn omgeving. Gillette steunt daarom elke man om het beste van zichzelf te laten zien. Voetballers zijn rolmodellen op en naast het veld en beïnvloeden daarmee de lifestyle van de nieuwe generatie voetbalfans. Wie zijn de mannen achter de spelers? Wat motiveert hen? En hoe bereiden ze zich voor om klaar te zijn voor elke uitdaging? Gillette brengt fans en voetballers komend seizoen dichter bij elkaar via de campagne “Faces of Football”.

Official Supplier Eredivisie
Kruidvat is sinds het seizoen 2021-2022 verbonden aan de Eredivisie als Official Supplier. Bij Kruidvat winkelen wekelijks enkele miljoenen klanten. Hiermee is Kruidvat marktleider in de health- & beautymarkt in Nederland en België. Samen met Gillette worden er diverse winkelvloer-activaties gedaan voor de Eredivisiefan.
ESPN Partners

Official Partnership
Digital Enterprises heeft sinds het seizoen 2020-2021 een partnership met ESPN. Met een bereik van 12 miljoen unieke bezoekers per maand is Digital Enterprises de grootste uitgever op het gebied van mannen en sport. Met Voetbal International, VoetbalPrimeur.nl en GPblog.com heeft Digital Enterprises een ongeëvenaarde zichtbaarheid bij de doelgroep, zowel online als print.

Official Partnership
Vanaf het seizoen 2021-2022 heeft Batavia Stad Fashion Outlet een partnership met ESPN. Batavia Stad is de toegankelijkste shopstad van Nederland. In de Flevopolder, het hart van alle provincies, ervaar je hoe winkelen hoort te zijn. En dat al 20 jaar lang. Onze stad met schone, groene en sfeervolle straten en pleintjes is het decor voor 150 winkels. Er is een ruime keuze aan stijlvolle collecties van (inter)nationale premium merken. En toch kan je makkelijk vinden wat je zoekt dankzij de persoonlijke service van onze medewerkers. De laatste trends in mode, maar bijvoorbeeld ook sieraden en keukenwaar en altijd met korting van 30% tot 70%. Dat maakt dat Batavia Stad Fashion Outlet altijd iets heeft dat past bij jouw smaak.