Oosting na winst: "Het was slordig, onnauwkeurig en gewoon niet goed"
FC Twente-trainer Joseph Oosting na afloop van het Eredivisie-duel tussen FC Twente en Almere City FC
1J
FC Twente-trainer Joseph Oosting na afloop van het Eredivisie-duel tussen FC Twente en Almere City FC