Dijkhuizen blikt toch positief terug op seizoen: "Het was een cadeautje om met deze groep te werken"
De Graafschap-trainer Marinus Dijkhuizen na afloop van het duel tussen De Graafschap en Almere City.
2M
De Graafschap-trainer Marinus Dijkhuizen na afloop van het duel tussen De Graafschap en Almere City.