Taylor: "Wij moeten blijven winnen om kans te maken om de titel te winnen"
Ajax-speler Kenneth Taylor na afloop van het Eredivisie-duel tussen Almere City FC en Ajax.
1J
Ajax-speler Kenneth Taylor na afloop van het Eredivisie-duel tussen Almere City FC en Ajax.