Berghuis: "Het blijven drie punten maar de tweede helft was matig"
Ajax-speler Steven Berghuis na afloop van de Eredivisie-wedstrijd tussen Ajax en RKC Waalwijk.
1J
Ajax-speler Steven Berghuis na afloop van de Eredivisie-wedstrijd tussen Ajax en RKC Waalwijk.