Spitse: "We hadden vaker de lange bal moeten spelen"
Ajax(v)-speelster Sherida Spitse na afloop van het Azerion Vrouwen Eredivisie-duel tussen Ajax(v) en PSV(v).
2J
Ajax(v)-speelster Sherida Spitse na afloop van het Azerion Vrouwen Eredivisie-duel tussen Ajax(v) en PSV(v).